dinsdag 2 maart 2010

Vanavond van start, donderdagavond ook?

Het begin is er, wat betreft de schrijfgroepen: vanavond begint 'Schrijven als levenskunst' in het centrum van Amsterdam, in het gebouw van het Humanistisch Verbond. Volgens mij is het een inspirerende en enthousiaste groep. We gaan er iets moois van maken.

Er zijn nog onvoldoende aanmeldingen om een groep hier in Noord, mijn eigen Tuindorp Oostzaan te starten. Er zijn nog twee dagen (deze groep is op donderdagavonden gepland). Dat is wel heel kort dag. Ik heb in de afgelopen tijd nog wat gemaild en geflyerd, en er staat een nieuwsberichtje op Noord Verandert. Wie weet lukt het nog, anders misschien op een later tijdstip...

Maar het begin is er, en daar ben ik blij om. Verder komen er ook al reacties en aanmeldingen voor de groep 'Kanker is niet je hele verhaal.' Dat is ook mooi. Steeds meer mensen helpen mij om mijn werk onder de aandacht te brengen. Bedankt daarvoor! Ik noem hier alvast Simone Kuiter van FLAG en Josette van Leeuwen van JYO.


H-yoga bij JYO: exclusief voor mensen herstellende van kanker.

Geen opmerkingen: