zondag 15 november 2009

Beton storten en cement uitspugen



Na het instorten is het weer opkrabbelen geblazen, de eeuwige cyclus van mijn energiehuishouding. Resistance is futile.

Gisteren sliep ik ook nog een groot deel van de dag, tussendoor 500 woorden getypt en hevig getwijfeld over wel of niet doorgaan met die snelkookroman. Wat doe ik mezelf an? Tot mijn verrassing was er eindelijk weer een nieuwe aflevering van ER, mijn allerfavorietste televisieserie. Er gaan geruchten dat zelfs George Clooney (Dr. Doug Ross) in deze reeks zal terugkomen. Maar deze aflevering zonder hem was ook lekker janken; daarna heb ik nog een groot stuk van Das Leben der Anderen gezien én nog een groot deel van een aflevering van Inspector Morse, die tot nu toe aan mijn aandacht was ontglipt. Dus toen was het weer twee uur in de nacht. Ik vond nog een wedstrijdje in mijn mailbox. Gauw mijn 'klusje rauw' ingestuurd.

Zilver voor mij. Zilver hoort bij mij.

Eens kijken of ik met mijn zilveren zelfdiscipline nog wat aan het aantal woorden voor NaNoWriMo kan doen...

Geen opmerkingen: