zaterdag 21 november 2009

Ontwikkeldingen

Visitekaartje, web site, verhalen en gedichten midden in de winter

Hoera! Als je nu op www.schrijftaal.net klikt, is er al iets te zien van de web site voor SchrijfTaal. Er moet nog heel wat aan gebeuren, maar het bedrijf is in beeld. Het visitekaartje ligt inmiddels ook bij de drukker:



Terwijl er in mijn omgeving hard werd gewerkt aan deze producten, heb ik een flinke ingreep gepleegd op de snelkookroman. Ik ben door de hele tekst - inmiddels 150 pagina's - heengegaan om alle 'ikken' in 'zij-en' te veranderen. Een tijdrovende en vermoeiende klus, maar absoluut noodzakelijk om verder te kunnen met schrijven. Nu zit en komt de vaart er weer in.

Gisteren werd ik gebeld door verhalenverteller Nancy Wiltink (Tuin aan Zee). Of ik mijn huis beschikbaar wil stellen voor de midwinter verhalenroute in Amsterdam Noord. Dat gaat gebeuren op 21 december. In dit lieve huisje in Tuindorp Oostzaan (en ook op andere adressen) worden dan verhalen verteld aan bezoekers. Ik zal er zelf wat poëzie aan toevoegen. Meer nieuws volgt.

Geen opmerkingen: