zondag 8 november 2009

Eiland op sterk water

Gisteren, na het schrijven van ca. duizend woorden (NananaNoWriiiMoo) ben ik even naar de Noorderparkkamer gefietst voor de presentatie van:



Link van Floor Buschenhenke bij uitgeverij Atlas

Wat ik al uit de bundel heb gelezen, is ijzersterk, kopen dus! Ik geniet hem met mate, omdat dat het lekkerst is bij poëzie en omdat ik natuurlijk nog steeds NananaNoWriiiMoo. Gisteravond en vandaag ook al weer ca. duizend woorden...

Ik ben gek op de pep talks per mail, met adviezen als:

'Don't revise, revising is for December',

'Don't check your word count more often than every 15 minutes',

En het beste advies van vandaag:

'Do not beat up on yourself. Do not criticize your writing as lousy, inadequate, stupid, or any of the evil epithets that you are used to heaping on yourself. Such self-bashing is never useful. If you indulge in it, your writing doesn’t stand a chance. So when your mind turns on you, turn it back, stamp it down, shut it up, and keep writing.' Gail Carson Levine

Alle adviezen zijn op mij van toepassing. Ik volg ze niet op, maar ze zijn heerlijk om te krijgen. I'm not alone...
Nu is het tijd voor voedsel en ontspanning. Vanavond nog duizend woorden?

Geen opmerkingen: