dinsdag 24 november 2009

40K bereikt tijdens word war in OBA

Nee, er is niets engs gebeurd. Er was vanavond weer een write-in in Amsterdam. Voor de tweede keer kwam ik samen met een aantal NaNoWriMo deelnemers bij elkaar om etend, drinkend en kwekkend te typen. Gezellig en stimulerend. Het toppunt van gekte is 'word war' : voorvrouw Sahi zet de kookwekker op - deze keer - 25 minuten. Na die 25 minuten telt iedereen hoeveel woorden hij getypt heeft. En dan maar proberen niet teveel na te denken, niet terug te gaan en nee nee nee: niets verbeteren! Het is gewoon tegennatuurlijk. Maar wel leuk. En ik heb vanavond dus de 40.000 woorden bereikt. Nog een week deze gekte, tot 50K.



Buurman had geen tijd voor word war, moest pizza eten. Einstein aan zijn zijde.





Mijn allercharmantste zelfportret, en de rotzooi die ik typ tijdens word war

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zelfportret, het is de stralenkrans die 't hem doet! ;-)
Succes met de laatste 10K.
Fennie

Wilma van den Akker zei

Hee leuk, een snel bezoekje! Bedankt, nu moet het lukken... en dan 'mag' ik eindelijk gaan herschrijven :-)

slaap lekker!

floor buschenhenke zei

Wa, respect!! Ik zit op 27000 woorden, maar het begint nu een beetje op gang te komen;) Hup hup Wilma!
groetjes
Floor

Wilma van den Akker zei

Hee Floor!

Ik moet me vooral beheersen om alles wat ik als 'rotzooi' beschouw meteen te wissen... maar 'word count' is what counts.

De write-ins zijn best leuk, was jij de 10e nog geweest? Iig is er maandag de 30e nog een, en di. 1/12 een 'thank god it's over' party. Er komen ook edit-ins. Maar het zal ook allemaal wel op het regio forum staan.

Jij ook succes! En uiteindelijk gaat het nog steeds om de inhoud, vinnik.

Groetjes