donderdag 17 december 2009

Noord verandert

Vanmorgen heel vroeg scheen er een melkachtig roze licht tussen de gordijnen van de slaapkamer door. Slaperig vroeg ik me af waarom het licht veranderd was. Toen ik er even uit ging zag ik de oorzaak. Er lag een laag sneeuw over Tuindorp! Eenmaal goed wakker geworden maakte ik dit plaatje van het besneeuwde Sterrenplein.



In augustus, bij het openingsfeest, lag het plein er totaal anders bij. Via deze link kom je direct bij het filmpje dat Lennert Ras van de opening maakte. Lennert deed dat voor het project 'Noord verandert'. Vandaag had ik een gesprek bij Bellissima, om ook mee te gaan doen aan dat project. Dus de kans is groot dat ik in 2010 zelf een paar filmpjes over het veranderende Noord ga maken. Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan de verbeteringen van het Zonneplein.

Geen opmerkingen: