vrijdag 25 februari 2011

Voor wie het nog niet wist: ik houd van Tuindorp Oostzaan, de Molenwijk en van de rest van Noord


Weet je... Noord is zo leuk dat er steeds meer over geschreven wordt. Niet in het minst door mevrouw SchrijfTaal. Behalve het bijhouden van dit persoonlijke weblog uit Tuindorp Oostzaan schrijft zij ook al geruime tijd voor ilovenoord. En ilovenoord begint steeds serieuzere vormen aan te nemen. Deze week opende de redactie een nieuw hoofdkwartier in de oude kantine van Stork.  



De beschikbare ruimte is niet misselijk. Daar kunnen heel wat redacteuren terecht om hun stukjes te typen en erover te vergaderen. 

Mijn actieradius breidt zich nu ook uit naar de Molenwijk. Op het Molenwijk weblog zullen af en toe ook stukjes van mij geplaatst worden, zoals het bericht over het wormenhotel. En daarbij ben ik tot columnist gebombardeerd. Als ik nou maar geen meningen hoef te gaan geven. Dat doen columnisten toch, meningen geven? Daar zijn er al zoveel van, meningen. Nou vooruit, hier is er een: ik houd van Noord!

Geen opmerkingen: