maandag 22 juni 2009

Nog meer nieuws



Ik ben nog niet tevreden over het gedicht over het Sterrenplein. Maar het is nog lang geen 26 augustus. Intussen wordt er hard gewerkt op het plein. De bloembakken zijn al klaar en er worden vandaag tegels gelegd.

Inmiddels heb ik me aangemeld bij de Stichting Schrijvers School en Samenleving. Ik ben benieuwd, op welke termijn ik word uitgenodigd om een lezing te geven in een bibliotheek of op een school. Ik heb er in ieder geval zin in.

Nu ik mijn handen vrij heb, stromen de creatieve ideeën en uitnodigingen binnen. Logisch, want er is ruimte voor... Aanstaande zaterdag ga ik deelnemen aan een 'salon' in Haarlem: lezen, luisteren, uitwisselen. Voorafgaand ben ik van plan om te gaan 'droomschrijven' met Loesje. Dat wordt een inspirerende dag!

Geen opmerkingen: