dinsdag 14 juni 2011

Een lang en leerzaam weekeinde

Gespot in de theetuin bij Eemnes. Foto: Katinka Mulder

In de afgelopen vier dagen heeft Mevrouw SchrijfTaal veel geleerd over Schrijven op Lokatie (SoL). Vooral de uitwisseling met andere schrijfdocenten was welkom. De vierdaagse werd afgesloten bij het schrijfhuis van Margriet van Bebber. We keken terug op onze Aha!-momenten als docent, als cursist en als schrijver.

Drie soorten Eureka!

In de rol van cursist
Ik zal hier in de komende dagen meer resultaten van de cursus publiceren. Want ook als schrijver / dichter heb ik vooruitgang geboekt. En ik heb een belangrijk en heuglijk besluit genomen. Daarover horen jullie later ook meer.

2 opmerkingen:

Sieneke zei

Wat leuk, ik heb ook al meteen iets aan zo'n briefje: ik hoef me niet letterlijk aan een opdracht te houden, niet te bang zijn. Useful!

Wilma van den Akker zei

Hahaha, ik geloof dat er staat 'niet te braaf zijn'. Het andere briefje was van mij :-)

Er waren twee deelneemsters die DOCS gaan doen en met hen kon ik het heel goed vinden.

Duim voor me morgen!