donderdag 19 augustus 2010

Noorderlucht


De tall ships waren al uren binnen vanmiddag toen ik ook eens besloot een kijkje te gaan nemen aan de IJ-oever. Maar goed, die spectaculaire Sail In is overal te zien. Onwillekeurig kwam ik terecht op een van de allerfijnste plekjes in Noord. Eigenlijk wil ik er liever niets over zeggen, want ik wil niet dat dit plekje door teveel mensen ontdekt en dan weer minder leuk wordt. Maar vooruit, ik schrijf graag over Noord, dus ook over Noorderlicht. Ga zelf maar eens ontdekken hoe cool en chill het daar is. En als je goed kijkt, zie je op de achtergrond van het dansende prinsesje nog een driemaster in de verte.


Met de billen op een bankje bij een geurig houtvuur werd er vanavond genoten van de live wereldmuziek van Caspian Hat Dance en van hemelse luchten. 



En de billen werden ook losgeschud. Op weg naar huis knipte ik nog even een schitterende Noorderlucht bij het kraanspoor. Niet allemaal naar Noord komen, graag! Het is hier veel te mooi...

2 opmerkingen:

HG zei

Ik was ook vrij laat in de buurt, maar kon vanaf de kade nabij Sirius nog het schip met het witte paard op het rode zeil zien binnenkomen.

Misschien zijn we elkaar in de menigte net voorbijgelopen/fiets..

Wilma van den Akker zei

Wie weet, maar lekker uurtjes bij Noorderlicht gezeten...

Tot ziens, misschien dan op het Zonneplein, waar de zonnebloemen al over hun hoogtepunt zijn. Daar heb ik maar even gauw wat filmbeeldjes van gemaakt voor Noord Verandert!

Goeienacht, Wilma