woensdag 25 augustus 2010

En nu allemaal weer naar school, de tuin, de markt, naar RTL4 kijken

Het is weer zo'n dag waarop een berichtje niet volstaat. Tenminste, niet als je maar een item per berichtje wilt bespreken, zoals het volgens de regels hoort. Jammer dan: 'regels zijn er om van af te wijken' is al jaren een motto van mij. Er zijn  teveel leuke nieuwtjes om ze achterwege te laten. Het 'seizoen' is duidelijk weer begonnen: de kinderen gaan weer naar school, naar hun tuintjes; de jaaropeningen, workshops en borrels vullen de agenda. En leuke opdrachten.

Vannacht heb ik een blauw 'Ilovenoord' t-shirt besteld.

Vanmorgen heb ik weer wat gedichtjes geschreven bij de foto's van de buurtmarkt Home Made van der Pek.
Op 4 september en op 2 oktober wordt die markt nog gehouden. Kom, het is er altijd retegezellig!

Vanmiddag is de jaaropeningsborrel van SEP-kunst. Daar gaan we het glas heffen met medewerkers en vakdocenten.

Vanavond zit ik met mijn buuf bij de buis: om half tien wordt bij RTL4 het programma uitgezonden, dat op 13 augustus in Tuindorp is opgenomen, kijk hier. Maar kijk vooral vanavond!


Er is nog meer, maar dat komt morgen dan. Ik vertrek, naar de borrel.

Geen opmerkingen: