vrijdag 25 juni 2010

Mijn aap schopt een boom om

Er komen steeds meer opdrachten om met kinderen te werken. Gisteren werd ik gebeld door iemand van Natuur- en Milieu Educatie. In het najaar ga ik groene activiteiten (met poëzie) verzorgen op basisscholen in Noord. Dat lijkt me geweldig! Voor SEP-kunst ben ik bezig met het afronden van het project over apen. Vannacht heb ik een aantal uitspraken van kleuters ingetypt en er tekeningen bij gescand. Meestal is het niet zo spannend als een tekst uitlegt wat er op een afbeelding te zien is, maar in dit geval:


Nu weer snel verder met een selectie van de verhalen en gedichten van de andere groepen. En vergeet niet: zondag de laatste Het Hart op de Tong in Theaterstudio het Zonnehuis! Voor juni dan. Ook dat gaat in september verder.


Geen opmerkingen: