maandag 21 juni 2010

Zonnig plein



Wat een inzet, wat een sfeer vandaag op en om het Zonneplein! Medewerkers van woningbouwvereniging Ymere plantten zonnebloemen, hingen plantenbakken op, en wiedden tuinen in de omgeving. Graffiti kunstenaars versierden een bakstenen muur met reuzebloemen. Menig buurtbewoner stak ook de handen uit de mouwen. De speeltoestellen op het Aldebaranplein werden opgeschilderd.




Na afloop de verdiende rust op de stoep van het Zonnehuis en midden op het plein. Als toegift een hilarisch optreden van de altijd dynamische Peter Faber, die mij ook het eerste exemplaar van de folder over het Zonneplein aanbood. En nu wil ik geen zuurpruimen meer horen die zeggen dat het nooit wat wordt met het Zonneplein. Dan stop ik mijn vingers in mijn oren.

4 opmerkingen:

Paul zei

Leuk allemaal, goed bezig!

Als je maar geen blaren krijgt op je fijne tere kunstenaarshandjes ;-p

Wilma van den Akker zei

papiersnijkloofjes :-)

dank voor je reactie!

tot zoens

HG zei

Ik had er graag bij willen zijn, maar had andere verplichtingen, en de laatste zondag moet ik ook verstek laten gaan...
:(

Hopelijk gaat ' Hart op de Tong' verder in het Zonnehuis!

Wilma van den Akker zei

Als het aan mij ligt, zeker! Sterkte met je verplichtingen, liefs, Wilma