dinsdag 23 februari 2010

Interview

De aanmeldingen voor 'Schrijven als levenskunst' druppelen binnen. Het mag wat harder druppelen; er zijn nog plaatsen! De cursus begint vandaag over een week.



'Van schrijven word je gelukkiger en gezonder, maar het kan ook helpen betekenis te geven', vertelt tekstschrijver, dichteres en onderwijspsycholoog Wilma van den Akker.
Zij organiseert voor de afdeling Amsterdam van het Humanistisch Verbond vanaf 2 maart de cursus 'Schrijven als levenskunst'. Lees verder op: www.humanistischverbond.nl

2 opmerkingen:

JantjeDee zei

Hallo!!!
Hok heeft me je link gegeven !!
Ziet er gezellig uit !
Ik ga je toevoegen bij mijn favorieten hoor, kom ik wat vaker langs !
En een schrijf cursus lijkt me heerlijk maar slecht te combineren met mijn werk..
maar ga de link toch even bekijken !!
Groeten van Janneke
( dierenriem ;) )

Wilma van den Akker zei

Hee Tuindorper/-se!

Wat een fijne reactie! Welkom hier en wie weet in de toekomst op een schrijfcursus. Ik ben van plan er nog veel te geven, met diverse invalshoeken en thema's.

Tot lees of ziens, Wilma