zondag 29 november 2009

50.000 woorden

Wat kan ik hier nog aan toevoegen:





Pffffffffffffffffffffft! Vandaag heb ik de magische grens van 50K (50.000 woorden) bereikt. Op deze zondag heb ik ruim 3000 woorden getypt. In dit geval zijn het woorden die zeker een inhoudelijke bijdrage vormen aan het verhaal 'Een veilige plek'. Op andere dagen speelde vooral de kwantiteit een rol. Maar ik ben blij en trots dat ik de eindstreep gehaald heb. En heb mijn 'winners certificate' geprint. Het is me gelukt om binnen 30 dagen (eigenlijk 29, want morgen 30/11 telt ook nog mee) een eerste zeer ruwe versie van een roman te schrijven.

Nu kan ik wat gas terugnemen en me wat meer op mijn SchrijfTaal zaak richten. Als ik de ruwer dan ruwe versie een poosje heb laten liggen, ga ik er lekker aan schaven en herschrijven.

1 opmerking:

Paul zei

Gefeliciteerd! :-)