zaterdag 30 januari 2010

Gedichten met sterretjes



Ik zou het bijna vergeten te melden: twee van mijn gedichten zijn in de landelijke bundel van 'Dicht in de buurt' - het initiatief van dagblad Trouw - terechtgekomen, namelijk 'Hemels' en 'Broedplek van der Pek'. De lijst met resultaten staat hier.

Op provinciaal gezien is mijn score nog beter: maar liefst acht gedichten komen in de bundel van Noord Holland terecht! Heb ik even mijn best gedaan om Amsterdam Noord op de kaart te zetten... En iedereen bedankt voor de reacties, stemmen en sterretjes!

De bundels zijn nog niet af, maar de inhoudsopgave van Noord Holland vind je hier. Ook zijn ze al te bestellen.

Nu heb ik Trouw om bewijsexemplaren gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen. Het zal toch niet dat de dichters ook zelf voor de bundels moeten betalen?

2 opmerkingen:

heupeheuffie zei

gefeliciteerd

Wilma van den Akker zei

Dank je! Jij ook gefeliciteerd met de cheque voor de school. Zullen we om de beurt in de krant gaan staan?