dinsdag 26 januari 2010

Beelden van initiatievenmarkt Stadsdeel Noord

Soms gebeurt er zoveel op een dag, dat één blogbericht niet volstaat. Er werden foto's en filmpjes bezorgd over afgelopen zaterdag. Daar presenteerde ik met mijn buurvrouwen onze activiteiten en plannen voor een aantal pleinen in Tuindorp Oostzaan. Die dame met haar ogen dicht en haar handen in haar zij, dat ben ik ja. In gesprek met Willem Vermaning, fotograaf van het van der Pek Maggezien en buurtvader en nog veel meer.



Op dit filmpje (klik)leest wethouder Kees Diepenveen mijn gedicht 'Hemels' voor. Eén foutje: 'smekend' moet 'smeltend' zijn. Maar ik was zeer gevleid door de aandacht voor mijn liefdesverklaring aan Amsterdam Noord.

Lees vooral ook het gedicht dat ik eerder vandaag schreef en hier plaatste: Hersenstreken. Zometeen weer een bijeenkomst om plannen te maken voor het Zonneplein.

Geen opmerkingen: