zondag 23 mei 2010

Beentjes van de vloer


Zondag rustdag, dat was het idee. Maar op deze Eerste Pinksterdag kregen Buuf Karin en ik toch de geest om naar het Noorderpark te gaan. Bij die geweldige Noorderparkkamer werd een presentatie gegeven van wat er in de afgelopen weken aan dans ingestudeerd was.

Door professionals, en ook door kinderen en volwassenen uit de buurt. Op een gegeven moment danste iedereen en alles om mij heen. Deze dans kon ook ingestudeerd worden door middel van een filmpje.



Zelfs deze benen kwamen swingend omhoog:


Er werden filmpjes vertoond, die waren gemaakt door kinderen. Zij hadden bezoekers van het park geïnterviewd over het onderwerp dansen. Voor de première lopen de sterren onder luid applaus over de rode loper. Hun filmpjes zullen op YouTube worden geplaatst. Het is maar goed dat ik deze keer geen videocamera bij me had, anders had ik alles weer willen filmen. En het was een rustdag, weet je nog?




Geen opmerkingen: